Opplever du en feil?

OPPLEVER DU EN FEIL?


RADIATOR

Problem:      Driftsfeil med radiator, termostatens display viser ingenting.
Løsning:        Termostaten har batteri som må skiftes ca hvert 2.år. For skifte av batteri,  se fremgangsmåte i manual under fanen “Dokumenter”. Alternativt kontakt Smartly support på tlf. 51908090.

 

TV, INTERNETT, PORTTELEFONI, NØKKELBRIKKER ELLER SMARTPANEL

Problem:      Driftsfeil med tv, internett, porttelefoni, nøkkelbrikker eller smartpanel / varmestyring.
Løsning:       Kontakt Smartly support på tlf. 51908090 eller kundeservice@lyse.no

 

MANGLER VANN

Problem:      Ikke noe vann på verken kjøkken eller bad.
Løsning:        Under kjøkkenvask ved oppvaskmaskin og i vannskapet ligger en svært ømfintlig vannsikring. Ved fukt slår den av alt vann i leiligheten. Sjekk at det ikke foreligger vannlekkasje på nevnte steder. Resett vannsikring i vannskap. Brukermanual til vannsikring henger på døren til vannskapet og er merket (PIE Flow stop).

 

KUN KALDT VANN

Problem:      Kun kaldt vann på kjøkken og bad, samt ingen varme i radiator og ingen varme i gulv.
Løsning:       Kontakt Nærenergi og meld om utfall av varmtvann på tlf. 52754730 / 90730128.

 

REKLAMASJON

Problem:      Reklamasjon på produkt innenfor 5 års garantiperiode. Feilen fremstår ikke som midlertidig driftsfeil.
Løsning:        Alle reklamasjoner må meldes til Jadarhus. Meld feil via nettsiden www.jadarhus.no/reklamasjon

 

STRØMBRUDD I LEILIGHET

Alle leiligheter har eget sikringsskap i leilighet med vanlig hovedsikring. Sjekk sikringskap i egen leilighet først.
I tillegg finnes egen hovedsikring i teknisk rom. Styret har nøkler og tilgang til teknisk rom.

 

HEIS ELLER GARASJEPORT FUNGERER IKKE

Kontakt styret for garasjeanlegget via epost hovegaard@gmail.com

 

FREMDELES I VILLREDE?

Kontakt styret via kontaktskjema eller epost hafrakveien243@gmail.com – så finner vi hjelpen sammen.

 

ØVRIG KONTAKTINFORMASJON

Jadarhus                             –    http://www.jadarhus.no/reklamasjon
Alle reklamasjoner skal meldes inn på aktuell nettadresse.

Lyse og Smartly                –    tlf. 51908090, kundeservice@lyse.no
Tv, internett, nøkkelbrikker, smartpanel, varmestyring og porttelefoni.

Nærenergi                         –    tlf. 52754730 / 90730128, post@narenergi.no
Vannbåren varme og varmtvann.

Forus Rør og Bad              –    tlf. 51636020, info@forus-ror.no
Rørleggerarbeid og sprinkleranlegg.

Harestad Elektriske          –    tlf. 51414949, firmapost@harestad.no
Elektrisk infrastruktur og oppsett for el-bil lading.

Garasjeanlegget, styret   –     hovegaard@gmail.com
Besvarer spørsmål vedr. drift av garasjeanlegget. Blant annet garasjeport, boder, heiser med mer.

 

Alle henvendelser om fellesarealer skal gå gjennom styret.